Turkuenergia

Strategia ja arvot

Luotettava, paikallinen ja vastuullinen kumppani

Strategiamme keskiössä ovat asiakkaamme ja heidän energiahyvinvointinsa. Päätehtävämme on olla luotettava, vastuullinen ja paikallinen kumppani kaikissa asiakkaidemme energiaratkaisuissa. Tarjoamme asiakkaillemme heille parhaiten sopivan energiaratkaisun. Panostamme myynnillisyyteen, uusiin palveluihin ja kokonaisvaltaisten energiaratkaisujen tarjoamiseen asiakkaillemme.

Olemme lähellä, näemme kauas. Näin kuuluu asiakaslupauksemme.

Tavoitteenamme on olla luomassa kestävää tulevaisuutta uudistuen ja erottuen. Edistämme kestävää tulevaisuutta yhdessä ja yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Kehitämme uusia toimintatapoja, tuotteita ja palveluja, jotka tekevät asiakkaidemme arjesta parempaa. Viemme toiminnallamme Turkua ja Suomea kohti hiilineutraalia yhteiskuntaa. Teemme tekoja puhtaamman energiaomatunnon eteen päivittäin ja autamme myös asiakkaitamme tekemään niitä.

Seuraamme toimintaympäristömme ja asiakkaidemme arjen muutoksia sekä energiamarkkinoiden muutosta ja kehittymistä.

Arvomme ovat

ikonit-sydan

Läheisyys

Tunnemme asiakkaidemme arjen ja kuljemme sen mukana – kodeissa, yrityksissä ja yhteisöissä. Palvelemme avoimesti ja ymmärrettävästi, paikallisesti ja valtakunnallisesti.

Käymme yhteiskunnallista vuoropuhelua, ja olemme sekä Turku Energian että uudistuvan energia-alan lähettiläitä. Olemme joukkue, jonka menestys perustuu keskinäiseen vuorovaikutukseen, kannustamiseen ja ammattiylpeyteen.

Meille läheisyys on myös arkea parantavia energiaratkaisuja ja toimitusvarmuutta. Meihin voit luottaa − luotamme myös toisiimme.

ikonit-eco

Ympäristöystävällisyys

Meille ympäristöystävällisyys tarkoittaa konkreettisia ja vaikuttavia tekoja, joilla edistämme kestävää kehitystä. Sitoutumisessamme olemme edellä muita: vuoden 2021 loppuun mennessä 75 prosenttia myymästämme energiasta oli tuotettu uusiutuvilla energiamuodoilla. Tavoite ohjaa työmme arkea.

Ympäristöystävällisyys on meille myös älykkyyttä, sekä palveluissa että tuotteissa.

ikonit-forward

Uudistuminen

Uskomme uteliaisuuteen, uuden oppimiseen ja kokeiluihin, yhdessä asiakkaiden kanssa. Uudet toimintatavat, tuotteet ja palvelut innostavat meitä ja parantavat samalla asiakkaidemme arkea.

Uskallamme myös keskustella ja ottaa kantaa energia-alaa ja asiakkaiden arkea koskeviin kysymyksiin. Erottaudumme rohkeasti ja oivaltavasti.